4.6.15



"VESTUL SALBATIC"   comprimă în această sintagmă istorie, geografie, politică, folclor, cultură, legende.
Pentru majoritatea dintre noi, însa, vestul salbatic înseamnă western-urile copilăriei, cowboy-ii -care nu stiu cum se face dar au toţi, parcă, mersul si chipul lui John Wayne -, luptele cu indienii , Winnetou si Old Shatterhand...
Întotdeauna ne-au fascinat amestecul de pionieri în goană după pământuri, aur, petrol, oameni ai legii, soldaţi, răufăcători şi proscrişi, pistolari faimoşi, de multe ori aflaţi toţi în acelaşi prafuit saloon...

5 comentarii:

Anonim spunea...

Buna ziua,

Incerc sa descarc seria Winnetou dar nu reusesc indiferent daca accesez butonul Download sau save as.
Cum pot proceda pentru a putea lua aceste carti.

Cu stima si multumiri anticipate,
Virgil

O Altfel De E-Carte spunea...

Da, imi pare rau, acum am vazut si eu problema asta. Se pare ca hostul fisierelor(box.com) sta bine la capitolul previzualizare, dar limiteaza descarcarea la 250Mb/luna la conturile free. Deci se poate citi online fara probleme, dar pentru descarcare va rog sa-mi dati un mail la altfeldecarte@gmail.com si am sa va trimit fisierele pdf.

Anonim spunea...

Buna!Cartile lui Tariq Ali le gasesc?Multumesc!

Anonim spunea...

Buna ziua !Tariq Ali il gasim?Multumesc!

O Altfel De E-Carte spunea...

Nu, imi pare rau, numai ce se vede.

Colectie de Povestiri SF&F

Pro Arte - Gh. Mocanu (1938-1993)

Vladimir Colin - Grifonul lui Ulise

Constantin Ignatescu - Agurida

Vladimir Colin - Timp cu calaret si corb

Alexandru Mitru - Legenda Valaha

Nikolai Gogol - Taras Bulba

Bernard Cornwell - Harlequin

Bernard Cornwell - Vagabond

Bernard Cornwell - Eretic

Ion Arama - Luntrasii lui Vlad Voda

Eugen Boureanul - Vijelia